woensdag 24 juli 2013

Toen ik nog dacht dat de zomer niet meer zou komen

begon ik aan dit setje:

Een maand geleden begon ik met dit setje. Het was tot toen toe alleen maar slecht weer geweest, dus ik dacht alvast maar voor de herfst te beginnen. 
In de tussentijd sloeg het weer om en dit setje bleef, bijna af, op de naaitafel liggen. Vanavond heb ik het toch maar afgemaakt. 

Zowel het jurkje als het de legging komen van het patroon roos5011, wel enigszins verbouwd, zoals ik dat al eerder had gedaan bij deze jurkjes. De tricot komt van Stenzo. 
Voorlopig gaat hij de kast in en wat mij betreft mag het nog wel even duren voordat ze hem aan kan. Gelukkig heb ik hem ook op de groei gemaakt. 

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig is hij nog te groot dan. Leuk stofje weer hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurencombinatie. Is alleen je legging niet erg smal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet hem nog passen, maar ik heb hem al eerder zo gemaakt.

      Verwijderen
  3. Leuk!
    Lijkt zo eigenlijk wel heel erg op het jurkje van de ottobre. En slim om bijpassende legging te maken, hier is het altijd zoeken naar een bijpassende legging of kousenbroek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, ze hebben bij de ottobre mijn idee gepikt ;).
      En de goede kleur legging erbij vinden is altijd lastig. Vandaar dat ik ze tegenwoordig zelf maak. Is echt super simpel.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...